Gyakran feltett kérdések


Nem tudok csoportos órára bejelentkezni, mert hibaüzenetet ír ki. Mit tegyek?


Kérünk, próbáld meg a bejelentkezést egy másik internet böngészővel!



Amennyiben másik böngészővel sem sikerül, kérünk, válaszd ki, hova jönnél órára?


Hol találom a Videótárat?

Kérünk, innen próbáld meg elérni: www.life1.hu/otthon

Mit kell tennem, ha először látogatok a Life1 Etele Fitness klubba?

Minden vendégünknek regisztrálnia kell a weboldalunkon, vagy ha az nem elérhető, ki kell töltenie a recepciónál megtalálható regisztrációs lapot, amelyen a kért információkat megadja. Az online regisztrációra a klubban is lehetőség van a kihelyezett számítógépeken. Regisztrációhoz kattints a fejlécben lévő regisztráció gombra! Ha már rendelkezel Life1 vagy Gilda Max online regisztrációval, nincs szükség újra; weboldalunkon a korábban megadott emailcímmel és jelszóval be tudsz lépni.

A Life1 Etele Fitness Klub szolgáltatásai csak abban az esetben vehetőek igénybe, ha regisztrációd sikeres.

A klub területére csak mágneskártyával tudsz belépni. Első látogatásod alkalmával, a megvásárolt belépőjegyed vagy bérleted mellé személyre szóló mágneskártyát adunk neked, amelyet csak Te használhatsz.

Személyes adatait védelméről az Adatvédelem menüpont alatt olvashatsz.

Le kell adnom a mágneskártyát távozáskor?

Saját névre szóló kártyát kapsz. A bérleted vagy napijegyed érvényessége alatt ezzel a kártyával veheted igénybe a szolgáltatásokat.
Távozáskor nem kell leadnom a kártyát, hiszen a későbbiekben már ezzel tudsz visszatérni klubunkba.
Amennyiben otthon felejted és nem szeretnél hazamenni érte, úgy új kártyát szükséges vásárolnod.

Mire szolgál a mágneskártya a klub területén belül?

A kártyával
- tudsz belépni a klub területére a forgóvillán keresztül
- kényelmed biztosítása céljából, a klub területén ki tudod fizetni a megvásárolt termékeket és szolgáltatások, ha korábban feltöltötted Life1 egyenlegedet a recepción.
- részt vehetsz csoportos óráinkon; a csoportos óra teremben lévő terminálhoz kell érintened, zöld (elfogadó) jelzés esetén mehetsz be.

Használhatjuk-e ketten ugyanazt a mágneskártyát?

Nem. A mágneskártya és a megvásárolt bérlet személyre szóló, csak Te használhatod, nem átruházható.
A mágneskártya használatával kapcsolatos szabályokról a Házirendben olvashatsz.

Használhatom-e ugyanazt a kártyát a Life1 Etele Fitness Klubban, amelyet más Life1 klubban már megvásároltam?

Igen, tudod használni ugyanazt a kártyát.

Milyen, más Life1 klubban vásárolt bérlettel léphetek be a Life1 Etele Fitness klubba?

A korlátlan bérletek az érvényességük alatt minden klubunkba biztosítja az összesen napi kétszeri belépést. Más bérlet nem biztosít átjárhatóságot.

Beléphetek a Life1 Etele Fitness klubba, más Life1 klubban vásárolt korlátlan bérletemmel?

Igen, az összes korlátlan bérlet az érvényességi idő alatt minden klubunkba biztosítja az összesen napi kétszeri belépést.

Mindig sorban kell állnom a recepció belépés előtt?

Napijegy vásárlása esetén igen.
Érvényes bérlettel és lakattal rendelkező vendégeink, belépéskor és távozáskor (amennyiben nincs kártyára terhelt fogyasztás) is szabadon használhatják a forgó villát a bérlet érvényességi idejében.
Ha fogyasztottatok a büfében és a Life1 egyenlegen nem volt megfelelő keret, akkor távozás előtt a recepción rendeznetek kell a tartozásotokat, mert különben a villa nem engedi ki benneteket.

Mindegy, hogy melyik szekrényt választom az öltözőben?

A szekrényválasztás szabadon történik, a nyitott szekrények bármelyikét használhatjátok. A szekrényeket lakattal zárjuk, tapasztalatink szerint ez a legjobb és legbiztonságosabb megoldás. A szekrény bezárására minden vendégünk a saját lakatját használja, ezzel biztosítva a visszaélések elkerülését.

Az első látogatásod alkalmával letét ellenében biztosítjuk a lakatot a szekrényhez. Későbbiekben kérjük, hogy gondoskodj saját lakatról! A szekrényeinket maximum 6 mm szárvastagságú lakattal tudjátok zárni. Klubunkban lehetőség van lakat bérlésre és vásárlásra is, az árakat a mindenkori árlista tartalmazza.

Bent hagyhatom az edző felszerelésemet a szekrényben edzés után?

Nem. Kérjük, hogy távozáskor az öltöző szekrényeket hagyjátok nyitva és üresen, a bérelt lakatokat adjátok le a recepción!
A szekrényeket minden este kinyitjuk és kiürítjük: a bennük talált tárgyak 1 hétig átvehetőek a recepción. A szekrényekben hagyott tárgyakért nem vállalunk felelősséget.

Mit tegyek, ha elvesztettem valamit?

Kérjük, hogy értékeitekre kiemelten figyeljetek! A klub területén, öltözőszekrényekben, értékmegőrzőkben hagyott tárgyakért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Amennyiben elvesztettél, vagy itt felejtettél valamit, kérjük, hogy érdeklődj a recepción.
Minden kedves vendégünket kérjük, hogy ha bármilyen személyes tárgyat talál, adja le a recepción. Természetesen csapatunk is így jár el.

Az Órarend minden héten ugyanaz, vagy változik?

A rendszeres edzések biztosítása érdekében igyekszünk ugyanazt, vagy majdnem ugyanazt az órarendet összeállítani. Természetesen előfordulhatnak apró változások, helyettesítések, ezért kérjük, hogy hetente figyeljétek a weboldalunkon, illetve a klubban közzétett aktuális órarendet!
Folyamatosan figyeljük az órák látogatottságát, pontosan azon célból, hogy a közkedvelt, nagy látogatottságú órák legyenek a délutáni, népszerű időpontokban. Bizonyos időközönként igazítunk az órarenden a statisztikáknak és a vendégek véleményének megfelelően.

Hogy tudok órára helyet foglalni?

MYLIFE1 fiókodban, online tudsz órára helyet foglalni. A foglaláshoz sikeres regisztráció szükséges. Az online órafoglalásról az Órafoglalási szabályzatban olvashatsz bővebben.

Már az első látogatás alkalmával is tudok órát foglalni?

Igen, a számodra tetsző órára regisztrálhatsz weboldalunkon az Órafoglalási Szabályzatnak megfelelően.
Ha nem foglalsz helyet, első látogatásodkor is van lehetőség csoportos órán való részvételre abban az esetben, ha az adott órán van szabad hely.

Milyen lehetőségek vannak, ha nincs nálam törölköző?

Klubjainkban lehetőség van törölköző bérlésére. Ennek díját a mindenkori árlisták tartalmazzák. A törölközőket távozáskor a recepciónál kihelyezett kosárba kérjük dobni.

Ajándékutalványt lehet vásárolni?

Igen! Minden szolgáltatásunkat megvásárolhatod ajándékutalvány formájában is. Részletekről érdeklődj a recepción!

ÁFÁ-s számla kiállítására van lehetőség?

Természetesen! Kérjük, hogy számla igényedet jelezd recepciósunknak vásárlás előtt!
A kasszától való távozás után sajnos már nem áll módunkban ÁFÁ-s számlát kiállítani.

Széchenyi Szép kártyával lehet fizetni?

Igen. Klubjainkban az OTP, MKB és K&H Szép kártyák szabadidő füléről lehet fizetni a szolgáltatásokért.

AYCM kártyát elfogadtok?

Nem, és a Life1 klubokban a jövőben sem tervezzük elfogadását.
Amennyiben cégednél van cafeteria, javasoljuk a SZÉP Kártyát, amelynek Szabadidő zsebét tudod nálunk jegyek/bérletek vásárlására használni.