Gyakran feltett kérdések


Kell regisztrálnom, ha már a Life1-Gilda Max klubok vendége vagyok?

Nem.
Az első látogatásodkor megadott e-mail címmel és jelszóval tudsz belépni.
Amennyiben azóta ezen adatokat megváltoztattad, úgy a legutolsó módosításod az érvényes, próbáld azzal!

Kell regisztrálnom, ha személyesen nem megyek hozzátok edzeni, csak az online anyagot szeretném?

Igen. A saját fiókodba belépve tudod elérni a videókat és az órarendbe is csak így foglalhatsz.

Miért nem tudok bejelentkezni az oldalra?


  • A legvalószínűbb ok – ha már jártál nálunk – hogy elgépelted a jelszavad.
    Kérjél egy jelszóemlékeztetőt a bejelentkezés oldalán!

  • Gyakran fordul elő, hogy vendégeink több e-mail címmel rendelkeznek, lehet, hogy neked is van egy régi.
    Amennyiben van, lépj be azzal, vagy kérj hozzá jelszóemlékeztetőt!

  • Lehetséges, hogy már egy éve nem jártál nálunk?
    Amennyiben igen és a fenti lehetőségek nem segítettek, kérünk, regisztráljál ismét!

  • Ritkán előfordul, hogy a jelszóemlékeztető megérkezik, de az új jelszóval sem sikerül a belépés.
    Ebben az esetben kérünk, ismét kérjél egy jelszóemlékeztetőt és adj meg egy másik jelszót,
    amiben kerülöd az ékezetes betűket és nagyon speciális karaktereket!

  • Természetesen az is egy lehetőség, hogy még sosem regisztráltál oldalunkon, de amennyiben ezt olvasod,
    ennek kevés az esélye. Amennyiben mégis ez igaz rád, kérünk regisztrálj!

Milyen eszközön érdemes nézni az órát?

A legjobb minőség érdekében olyan számítógépen, amelyhez külső hangszóró csatlakozik.

Számítógépen a legjobb minőséghez >>> IDE <<< kattintva töltsd le a Mindbody Live programot!

Hol találom a Videótárat?

Bejelentkezést követően >>> ITT <<< találod a Videótárat.

Tudok bankkártyával fizetni?

Igen.

Tudok PayPal-lal fizetni?

Még igen, de ez a lehetőség hamarosan megszűnik.

Tudok átutalással fizetni?

Nem.

Tudok személyesen fizetni?

Amíg zárva vagyunk, biztosan nem. Utána érdeklődj recepcióinkon!

Milyen módon kapok számlát?

Bizonylatot e-mailben, a szamlazz.hu rendszerén keresztül fogunk küldeni a lehető leghamarabb.

Cégként el tudom számolni?

Nem, weboldalunkon kizárólag magánszemélyeket szolgálunk ki!


Hivatalos (NAV-hoz bekötött) számlázóval e-mailben küldjük el a bizonylatot,
de céges – adószámot tartalmazó – számlát online vásárlásról nem állítunk ki.


Amennyiben egy céget képviselsz (ügyvezető vagy HR munkatárs vagy) és
cégesen szeretnéd az online edzést több, mint 10 munkavállalónak biztosítani,
kérlek, vedd fel a kapcsolatot értékesítésünkkel a sales@life1.hu e-mail címen!

Kifizettem a havidíjat, de nem férek hozzá a tartalomhoz. Mi lehet az oka?

Amennyiben be vagy lépve oldalunkon, jelentkezzél ki és be, hogy biztosan az aktuális állapotot lásd!
A sikeres (ismételt) belépést követően fiókodban látnod kell a vásárolt bérletet és el kell érned a fizetett szolgáltatás(oka)t.

A fiókodba belépni és bérlete(i)d ellenőrizni >>> ITT <<< tudod.

Abban az esetben, ha nem találod a bérleted, kérünk, ellenőrizd, hogy valóban sikeres volt-e a fizetés!
Ha a sikeres fizetést és (újbóli) belépést követően nem jelenne meg fiókodban a bérleted, vagy azzal nem érnéd el a fizetett szolgáltatás(oka)t, írj e-mailt a sales@life1.hu –ra!
Átlagosan 2-3 munkanapon belül válaszolunk, a kiesett időt bérleteden jóváírjuk.

Mennyi ideig tartanak az órák?

Általában 40-50 percesek.

Mennyi ideig érhetőek el a feltöltött videók?

Legalább kettő hétig, ezt követően a feltöltött tartalmak az új felvételek mennyiségétől függően cserélődhetnek.

Többször is megnézhetek egy felvételt?

Igen. Amíg elérhetőek, nincsen limit.

Letölthetem a videókat?

Nem, viszont amíg elérhetők, addig korlátlan alkalommal megnézheted videóinkat.

Nem indulnak el a videók a Videótárban, mit tegyek?

Kérünk, próbáld ki egy másik böngészővel!

Mi a Google Chrome-ot javasoljuk, melyet ingyenesen letölthetsz
PC-re/tabletre/mobilra: https://www.google.com/intl/hu_hu/chrome

Amennyiben több böngészővel is kipróbáltad és nem működik, úgy ellenőrizd, van-e érvényes bérleted!

Hány edzésen vehetek részt naponta?

Amennyin csak bírsz. Jó edzést!

Nincs a kérdésem a listában, mit tegyek?

Írj a sales@life1.hu címre! Átlagosan 2-3 munkanapon belül válaszolunk.