Gyakran feltett kérdések


Mi a legfontosabb, amit - a Home Fitness vásárlásával kapcsolatban - tudnom kell?

A megrendelés során ugyanazt az e-mail címet használd, amivel már be tudsz lépni oldalunkon!
Amennyiben bizonytalan vagy, kattints a Bejelentkezés gombra és csak a sikeres belépést vagy regisztrációt követően rendeld meg a bérleted!


Azaz tartsd be az alábbi sorrendet:



  • Ha nem jártál még Life1/Gilda Max teremben:
    1. Regisztrálj!
    2. Csak a sikeres Regisztrációt követően kattints a Megrendelés gombra!
    3. A vásárlásnál a Regisztrációkor használt e-mail címed add meg!

  • Ha jártál már Life1/Gilda Max teremben:
    1. Jelentkezz be, hogy biztosan tudd, hogy jó az e-mail címed és jelszavad!
    2. Csak a sikeres Belépést követően kattints a Megrendelés gombra!
    3. A vásárlásnál a Belépéskor használt e-mail címed add meg!


A fenti sorrendet betartva a rendszerünk a fizetést követő 30 perc után összerendeli kifizetett bérletet a korábban regisztrált profiloddal.



Amennyiben nem követted a fentieket, Regisztrálj és írj e-mail a sales@life1.hu címre, hogy kollégáink mielőbb (H-P: 10h-17h)
összepárosítsák a fizetést a regisztrált profiloddal!


 

Kell regisztrálnom, ha már a Life1-Gilda Max klubok vendége vagyok?

Nem. Viszont addig ne adj le megrendelést, amíg nem sikerül bejelentkezned az oldalra!

Kell regisztrálnom, ha személyesen nem megyek hozzátok edzeni, csak az online anyagot szeretném?

Igen. A saját fiókodba belépve tudod elérni a videókat és az órarendbe is csak így foglalhatsz.
Fontos: Először regisztrálj és csak utána add le a rendelésed!!!

Miért nem tudok bejelentkezni az oldalra?


  • A legvalószínűbb ok – ha már jártál nálunk – hogy elgépelted a jelszavad.
    Kérjél egy jelszóemlékeztetőt a bejelentkezés oldalán!

  • Gyakran fordul elő, hogy vendégeink több e-mail címmel rendelkeznek, lehet, hogy neked is van egy régi.
    Amennyiben van, lépj be azzal, vagy kérj hozzá jelszóemlékeztetőt!

  • Lehetséges, hogy már egy éve nem jártál nálunk?
    Amennyiben igen és a fenti lehetőségek nem segítettek, kérünk, regisztráljál ismét!

  • Ritkán előfordul, hogy a jelszóemlékeztető megérkezik, de az új jelszóval sem sikerül a belépés.
    Ebben az esetben kérünk, ismét kérjél egy jelszóemlékeztetőt és adj meg egy másik jelszót,
    amiben kerülöd az ékezetes betűket és nagyon speciális karaktereket!

  • Természetesen az is egy lehetőség, hogy még sosem regisztráltál oldalunkon, de amennyiben ezt olvasod,
    ennek kevés az esélye. Amennyiben mégis ez igaz rád, kérünk regisztrálj!

Hogyan vehetek részt az élő órán?


  1. Jelentkezzél be vagy regisztráljál!

  2. Vedd meg a 30 napig érvényes bérleted!

  3. Az órarendben iratkozzál fel az órára!

  4. Az óra előtt nyisd meg az e-mail fiókod és keresd meg levelünket!
    Ha nem találod, nézd meg a spam/levélszemét mappákat is!
    Erről az e-mail címről küldjük a meghívót: no-reply@apiant.com

  5. Kattints az e-mailben a „Click Here to Join” gombra!
    Amennyiben a csatlakozás során a Zoom nevű program engedélyt kér
    a telepítésre, kérünk, hagyd jóvá! Ezzel tudsz részt venni az órán.

Milyen programra van szükség az órán való részvételhez?

A Zoom-ra.

Szükséges előre letölteni/telepíteni bármilyen programot?

Nem, mert – amennyiben korábban nem vagy régen használtad a Zoom-ot – első alkalommal
a Zoom letöltése és telepítése automatikusan meg fog történni.


Amennyiben szeretnéd az első csatlakozásod felgyorsítani, úgy lehetőséged van a Zoom-ot
előre letölteni és telepíteni innen: https://zoom.us/download 
Ezzel kb. 1 perccel lesz rövidebb az első belépésed.

Nem szeretnék/nem tudok semmit feltelepíteni, tudom így nézni az órákat?

Amennyiben már telepítve van a Zoom, úgy fogsz tudni csatlakozni az élő órákhoz.


Amennyiben még nincsen telepítve a Zoom, úgy az élőben való részvételhez ezt szükséges megtenned.
(Az órák visszanézéséhez nem fog kelleni.)


A Zoom telepítése egyszerű, csak hagyd jóvá az első online órára való csatlakozáskor!

Elő kell fizetnem a Zoom-ra?

Nem. Mi előfizettünk és ez az óráinkon való részvételre (annak hosszától függetlenül) elég.

Kell regisztrálnom a Zoom-ra?

Nem. Viszont a mi rendszerünkben (Mindbody) szükséges, hogy legyen regisztrációd.
Amennyiben jártál a Life1-Gilda Max klubokban, valószínűleg már rendelkezel vele.
Fontos: az élő órákra fel kell iratkoznod az órarendben!

Fog hallani/látni engem az oktató?

Nem. A többi vendég miatt kérünk, végig tartsd kikapcsolva a kamerád és a mikrofonod!

Milyen eszközön érdemes nézni az órát?

A legjobb minőség érdekében olyan számítógépen, amelyhez külső hangszóró csatlakozik.

Hol tudok bejelentkezni az élő csoportos órára?

Válaszd fent az „Élő Edzések & Videótár” gombot, majd az Órarend fület.

Hol találom a Videótárat?

Válaszd fent az „Élő Edzések & Videótár” gombot, majd a fenti füleken a téged érdeklő kategóriára
(Aerobic, Body&Mind, Cross, Spinning) kattintva elérheted a videók linkjeit.

Tudok bankkártyával fizetni?

Igen, a PayPal rendszerén keresztül.

Nincsen PayPal fiókom, tudok vásárolni?

Igen.

Azt látom, hogy csak úgy enged fizetni, ha vagy van már, vagy létrehozok egy új PayPal fiókot. Van egyéb opció?

Dolgozunk rajta, jelenleg nincs, viszont a PayPal fiókot bármikor – akár a vásárlás után azonnal – megszűntetheted.

Tudok átutalással fizetni?

Nem.

Tudok személyesen fizetni?

Amíg zárva vagyunk, biztosan nem. Utána érdeklődj recepcióinkon!

Milyen módon kapok számlát?

Bizonylatot e-mailben, a szamlazz.hu rendszerén keresztül fogunk küldeni a lehető leghamarabb.

Cégként el tudom számolni?

Nem, weboldalunkon kizárólag magánszemélyeket szolgálunk ki!


Hivatalos (NAV-hoz bekötött) számlázóval e-mailben küldjük el a bizonylatot,
de céges – adószámot tartalmazó – számlát online vásárlásról nem állítunk ki.


Amennyiben egy céget képviselsz (ügyvezető vagy HR munkatárs vagy) és
cégesen szeretnéd az online edzést több, mint 10 munkavállalónak biztosítani,
kérlek, vedd fel a kapcsolatot értékesítésünkkel a sales@life1.hu e-mail címen!

Kifizettem az a havidíjat, de nem férek hozzá a tartalomhoz. Mi lehet az oka?

A sikeres fizetést követő 30. perc után válnak elérhetővé a tartalmak és az online órafoglalás,
ezt mindenképpen várd ki! Ezt követően - ha be vagy lépve oldalunkon - jelentkezzél ki és be,
hogy biztosan az aktuális állapotot lásd!


Fontos:
Amennyiben előbb vásároltál és csak utána regisztráltál, vagy a vásárlás során nem a nálunk regisztrált
e-mail címed adtad meg, úgy rendszerünk nem tudta a fizetést a fiókoddal összepárosítani.
Kérlek, ebben az esetben írj e-mail a sales@life1.hu –ra!
Átlagosan 2-3 munkanapon belül válaszolunk, a kiesett időt bérleteden jóváírjuk.

Mennyi ideig tartanak az élő órák?

Általában 40-50 percesek.

Lemaradtam egy óráról, vissza tudom nézni?

Igen. Általában egy napon belül megjelennek óráink a videótárban.

Mennyi ideig érhetőek el a feltöltött videók?

Legalább kettő hétig, ezt követően a feltöltött tartalmak az új felvételek mennyiségétől függően cserélődhetnek.

Többször is megnézhetek egy felvételt?

Igen. Amíg elérhetőek, nincsen limit.

Letölthetem a videókat?

Nem, viszont amíg elérhetők, addig korlátlan alkalommal megnézheted videóinkat.

Nem indulnak el a videók a Videótárban, mit tegyek?

Kérünk, próbáld ki egy másik böngészővel!

Mi a Firefox-t javasoljuk, melyet ingyenesen letölthetsz
- PC-re: https://www.mozilla.org/hu/
- Mobilra: https://www.mozilla.org/hu/firefox/mobile/get-app/

Amennyiben több böngészővel is kipróbáltad és nem működik, úgy ellenőrizd, van-e érvényes bérleted!

Hány edzésen vehetek részt naponta?

Amennyin csak bírsz. Jó edzést!

Mennyivel előre érdemes az élő órákra az időpontot foglalni?

Kérünk, legalább 60 perccel jelentkezzél be az órára, hogy biztosan megkapd a meghívót!

Nem kaptam meg a meghívó linket az órára, mit tegyek?

Kérlek, lépj be oldalunkon és ellenőrizd, hogy valóban sikerült-e a foglalás!


Amennyiben igen, nézd meg a SPAM/levélszemét, ill. Promóciós mappákat!
A meghívókat a no-reply@apiant.com e-mail címről küldjük.

Nincs a kérdésem a listában, mit tegyek?

Írj a sales@life1.hu címre! Átlagosan 2-3 munkanapon belül válaszolunk.