Wellness

Ha szeretnéd a mindennapi gondokat elűzni, feltöltődni és relaxálni vagy csak pihenni egyet edzés után, a Life1 prémium klubja, a Life1 Corvin Wellness wellness&spa részlegében ezt akár minden nap megteheted!

Amellett, hogy a belváros egyedüli úszómedencéjében szelheted a habokat, egyedi, letisztult környezetben pihenhetsz, frissülhetsz fel.

A lelki és testi feltöltődést a szervezetre számos jótékony hatással bíró finn-, aroma szaunák, gőzfürdő és pezsgőfürdő biztosítják.

Uszoda

Az úszás remek fitness program, gyakorlatilag a test összes izmát megmozgatja. Cardio edzés, így pozitívan hat a szív- és érrendszerre: serkenti a pulzusszámot és az izomműködést, kalóriaégető mozgásforma. Az úszás remek kiegészítése az erősítő és cardio edzéseknek – az egyik legjobb módja az izomerősítésnek, a fittség növelésének anélkül, hogy megterhelő lenne az izomzatnak. Nyugtató hatású: úszás közben egyetlen dologra koncentrálsz. Arra kényszerít, hogy szabályozd a légzésedet, figyelj a tested folyamatos mozgására – mindeközben a napi gondok, a stressz nem terhel, így úszás után úgy érzed, hogy felfrissült és nyugodt vagy. Súlytól, kortól függetlenül úszni mindenki tud. Kiváló választás azoknak, akik kellemes, nem megterhelő testmozgást szeretnének végezni. Mozogjunk együtt a medencében! Aquafitness Az aquafitness sikeresen ötvözi az aerobik gyakorlatok a vízben való mozgással. Remek, kímélő edzésforma. Fejleszti az egyensúlyérzéket és a koordinációt, nem megterhelő az ízületeknek, rehabilitációs célra, esetleges sérülés után is kiváló hatású. Kortól és fejlettségi szinttől függetlenül mindenkinek ajánljuk! Ha kedved támadt csatlakozni, tekintsd meg a Life1 Corvin Wellness órarendjét! Senior úszás A senior úszás oktatás elsősorban a már úszni tudóknak, illetve a magyar viszonylatban a senior korosztálynak minősülő, azaz 25 év feletti vendégeknek tartjuk. Az edzések erőnléti és fejlesztő részekből állnak, mely  során a sportolókkal egyénileg, a képességeknek megfelelő differenciálással foglalkozik edzőnk, javítja és fejleszti úszás technikájukat, gyorsaságukat és állóképességüket. Egyaránt várjuk a hobbi sportbarátokat és a senior versenyzőket is erre a foglalkozásra. Mozgásfejlesztő A mozgásfejlesztő órákra, a gerinc és tartás problémákkal küzdőket, nyaki-, váll- és felsőtesti fájdalmakat átélőeket, térd és egyéb ízületi bántalmakkal szenvedő vendégeket várjuk. Az úszás során, a vízben olyan izomcsoportokat lehet megerősíteni, kimozgatni a gravitáció hatása nélkül, mely tartásbeli javítást eredményez. Más sportokkal ellentétben az úszás keringési és ízületi problémákat fájdalom nélkül tud kezelni. Ezen órákra, szeretettel várjuk kismamákat is, hiszen várandóság alatt a pocakban növekvő gyermek ugyanúgy élvezi a lebegést és a mozgás örömét, mint a kismama. Az úszás erősíti az izmokat, javítja a tartást, és rugalmassá tesz, ami nagyban megkönnyíti a  mindennapokat.Úszásoktatás Úszásoktatás olyan 14 év feletti vendégeket várunk, akik jelenleg még nem tudnak úszni, vagy új úszásnemet szeretnének elsajátítani, vagy a helyes technikát nem alkalmazzák. Mivel a víz mélység ideális, az edzések egyénre szabottan, folyamatos kontroll és visszajelzés mellett tudjuk közösen kialakítani. Sohasem késő megtanulni úszni, hiszen az úszás egy olyan sport, amely nemcsak kíméli az izmokat, csontokat és ízületeket, hanem erősíti is azokat. A komplex mozgás által elménk és testünk is egy időben fejlődik, így élvezhetőbbé, jobbá, egészségesebbé válnak mindennapjaink. Ha kedved támadt csatlakozni óráinkra, tekintsd meg órarendünket! A víz nagy vonzerő a gyermekek számára is – nyaranta napközis úszótáborokat szervezünk. A 2014-es táborok időpontjait ITT találod. Nálunk a belvárosban egyedüliként 23m hosszú, feszített víztükrű medence várja minden úszni, kikapcsolódni vágyó vendégünket! A megszakítás nélküli úszásra három (aquafitness és gyerek úszás esetén két) kijelölt sávban van lehetőség. A víz mélysége 130cm, hőmérséklete 25-27 C, amely mind úszásra, mint aquafitnessre egyaránt megfelelő. Medencénket a nyitva tartási időben úszómester felügyeli. Higiéniai és tisztasági okokból a medencében úszósapka használata kötelező – ha otthon felejted, recepciónkon kedvező áron vehetsz egyet!

További részletek...

Pezsgőfürdő

A kellemes felfrissülés és ellazulás mellett a pezsgőfürdő számos jótékony hatással van szervezetünkre. A pezsgőfürdőben beépített vízsugarak enyhén masszírozzák a testünket, élénkítve így a vérkeringést. A jacuzziban a testünk súlya csökken; izmaink, ízületeink felszabadulnak a rájuk nehezedő teher alól, az erőteljes vízsugarak pedig tovább lazítják azokat. A kellemes hőmérsékletű - 35-37 Celsius fokos - pezsgő meleg víz mellett biztosítja a relaxációt. A rendszeres pezsgőfürdőzés alkalmas mozgásszervi panaszok és vérkeringési- és anyagcserezavar enyhítésére segít a leginkább a hölgyeket érintő cellulitisz és visszerek megelőzésében, mivel felgyorsítja a méreganyagok távozását a szervezetből stresszoldó hatású az ellazulással elősegíti a nyugodtabb, pihentetőbb alvást serkenti a vérkeringést, csökkenti az izomlázat a vízsugarak masszírozásával jótékony hatással van izmainkra testi és lelki feltöltődést biztosít

További részletek...

Szaunák

A finnek szerint a szauna 'szent' hely, ahol rendszerint nyugodt beszélgetés folyik, az emberek megfeledkeznek a gondjaikról, és kellemesen ellazulnak. Élvezetes és egészséges időtöltés tehát, amit semmiképp sem szabad kihagynod!Manapság egyre inkább terjed a szauna használata minden korosztályt felölelve, illetve környezetünk szinte minden szegmenséből érkezik információ arra vonatkozóan, miért is jó, egészséges a szaunázás. „Az izzadás jó.” – hangzik a laikus válasz, ám a rendszeres szauna használat ennél jóval többet jelent, hatása pedig sokkal szélesebb körű, mint ahogy azt először gondolnánk. A szaunázás jótékony hatásairól bővebben az oldalon fentebb található Kapcsolódó tartalmak cikkeiben találsz részletes információt! A Life1 prémium klubjában, a Life1 Corvin Wellness-ben több szaunával, gőzfürdővel várunk Titeket szeretettel! Finn szauna   A finn szauna Európában a legelterjedtebb szaunafajta. A szaunában történő izzadás frissítő hatását a magas hőmérséklet és az alacsony páratartalom biztosítja. Szaunázáskor a véredények tágulnak-szűkülnek, ezzel növelik a test ellenállóképességét, segítik a méregtelenítést. A szívre és a vérkeringésre is jó hatással van. Hőmérséklet: 80°C – 90°CPáratartalom: max. 10%Ajánlott tartózkodási idő: 8-20 perc Szaunázás után hűsítő zuhany ajánlott (a bokától lassan a szív felé haladva), ugyanannyi pihenőidő, mint amennyit a szaunában töltöttünk. Majd ez még kétszer megismételhető. Szív- és érrendszeri betegségben szenvedőknek nem ajánlott! Aroma szauna Az aromaterápia olyan stresszoldó módszer, ami az illóolajok nyugtató hatásán alapszik. A különböző virágok, levelek, gyökerek illatanyagát bázisolajokkal elegyítik melyet beinhalálunk a szaunázás során. A bőrön, nyálkahártyán, orron keresztül jutnak be az illatok a szervezetbe és közvetlen hatással vannak az idegekre. Hőmérséklet: 60°C – 70°CPáratartalom: max. 50-60%Ajánlott tartózkodási idő: 10-30 perc Infra szauna Mély meleg kezelés, mely nagyszerűen regenerálja az izmokat, a bőrt és a szöveteket. Az infraszauna lokális zsírégető hatással bír , ezáltal narancsbőr kezelésére és megelőzésére alkalmas (20 perc alatt kb 100 kalóriát éget el), nagy előnye, hogy az alacsonyabb, 40-50°C fokos hőmérséklet kevésbé terheli meg a szervezetet.Az infravörös sugarak a bőrfelszín alá hatolnak, ahol regenerálják a megfáradt izmokat, szöveteket. Ajánljuk méregtelenítésre, fájdalomcsillapításra, súlycsökkentésre, valamint gyulladáscsöökkentésre egyaránt. Hőmérséklet: 40-50°CAjánlott tartózkodási idő: maximum 60 perc: 2x20 perc, vagy 3x 20 perc időközönként Gőzfürdő A gőzfürdő segít megőrizni egészségünket illetve megkönnyíti a felüdülést, ellazulást. Pozitívan hat a felső légutakra, különösen ajánlott légúti megbetegedések kezelésére. A gőzfürdő ápolja, védi, feszessé teszi a bőrt, méregteleníti a szervezetet, csökkenti az izom fájdalmakat és enyhíti a megfázást és a náthát. Hőmérséklet: kb. 50-55°CPáratartalom: 95-100%Ajánlott tartózkodási idő: 10-15 perc Szív- és érrendszeri megbetegedésben szenvedőknek nem ajánlott!

További részletek...