Kedvezményes bérleteink

Body & Mind

STRETCHING

200 kalória

Kezdő

Fókuszban a nyújtás

A stretching szó alapvetően nyújtást jelent, mely elnevezés többféle technikát is magában foglal. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése.

Sokan nem tudják, de izomzat megfelelő rugalmassága rendkívül fontos tényező abban, hogy az az erő és állóképesség fejlődjön, a testtartás és mozgás fiziológiás valamint harmonikus legyen. Fontos tudni azt is, hogy a stretching óra nem csak passzív nyújtás, hanem stabilizációs, erősítő training is egyben.

Foglalj helyet nálunk!

A maximális vendégélmény érdekében a csoportos óráink létszáma limitált, a belépés kizárólag az INGYENES, előzetes foglalást követően lehetséges. Biztosítsd magadnak a helyet, foglalj most!


A helyet legalább 60 perccel az óra kezdete előtt lemondhatod

A stretching segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, megőrzésében, fejlesztésében. Mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulásának esélye és csökken a stresszhormon (kortizol) szint a szervezetben.

A stretching gyorsítja a regenerációt, ezáltal a regenerálódott rugalmas izom nagyobb erőkifejtésre, gazdaságosabb működésre, és nagyobb mozgásterjedelemben történő mozgásra is képes, mint a megrövidült merev izom. Ezért javasoljuk mindenkinek, aki rendszeresen sportol (legyen az futás, funkcionális vagy súlyzós edzés), de azoknak is, akik csak jól, egészségesen szeretnék érezni magukat a bőrükben.

Csoportos óraadóink

Dobos Fanny

Allee

Erdős Réka

Allee, Etele, Nyugati

Gyurkovics Anikó

Allee, Corvin, Etele

Hucker Kata

Corvin, Etele

Juhász Bianka

Springday

Kálovics-Honarvar Alexandra

Corvin, Gilda, Nyugati

Kovács Laura

Allee, Corvin, Etele

Makács Anita

Allee, Corvin, Gilda

Némethy Panna

Allee, Corvin

Párdi Erika

Springday

Rubint Dorka

Springday

Ugróczi Mónika

Springday

  • International Fitness Federation Academy
  • Aerobics Instructor
  • Flexi-bar, X-co Trainer
  • Johnny-G Spinning Instructor
  • Preventive Vertebral and Stretching Trainer
  • BodyArt Instructor
  • SPM (Sport Performance Manager) Strength and conditioning coach
  • DBands Fitness Mesteroktató
1990 óta dolgozom mint aerobic oktató. Ebben az évben szereztem meg első szakmai végzettségemet a TF-en. Azóta folyamatosan veszek részt képzéseken, mert hiszem, hogy minden mindennel összefügg!1992-2000-ig a Magyar Nemzeti VersenyAerobic Team tagjaként versenyeztem, és jártam be a világot. 2010 óta a magyar válogatott és utánpótlás műkorcsolyázok erőnléti edzéseit koordinálom, valamint 2014-től a gyorskorcsolya utánpótlás és Olimpiai válogatott hát korrekciós munkáját segítem, 2014-2015-ig a Magyar nemzeti női jégkorong felnőtt és U18 válogatott erőnléti koordinátoraként dolgoztam. 2015-től a Magyar szinkron korcsolya válogatott erőnléti edzője vagyok. Minden mozgásfajtának, gyakorlatnak a tökéletes végrehajtására törekszem. A technika megtanulása révén jutok mindig közelebb céljaim megvalósításához.. Ezt próbálom tovább adni mindazok számára akik nyitottak erre a „filozófiára”.

  • Természetes-alapvető mozgások és ezekhez szükséges képességek fejlesztése
  • Konditermi erőfejlesztés-alakformálás
  • Korrekciós gyakorlatok tanítása
  • Gerinctréning
  • Kis csoportos edzések:mobilizáció, gerinctréning, stretching,erő-állóképesség fejlesztés stb.
  • TRX
Edzéseim célja: Egészséges-sportos életvitel kialakítása, a kívánt célok elérése. Miben tudok segíteni:
  • testzsír csökkentés
  • izomtónus fokozás
  • izomtömeg növelés
  • erőnövelés
  • mozgástanulás / bizonyos technikák tanítása eszközzel vagy saját testsúllyal
  • rehabilitáció
  • flexibilitás / ízületi hajlékonyság fejlesztés
  • testtartás javítás
  • kikapcsolódás
  • stressz menedzsment
„A siker létráját nem lehet zsebre tett  kézzel megmászni” Arnold Schwarzenegger

Foglalj órát

Elérhető az alábbi klubokban:

Life1 Fitness klubok

Válassz az alábbi klubok közül:

Life1 Fitness klubok

Válassz az alábbi klubok közül: